asapettersson.blogg.se

Tankar&vardagsbetraktelser

boost!

Kategori: Allmänt

Förra helgen rensade jag ut förstora kläder ur garderoben som jag ändå inte kan använda längre. Ikväll kom en tjej och köpte lite tröjor. Så håller hon upp en tröja och säger:

"Herregud, har du haft dessa stora kläder?! Du som är så liten!"

Alltså booosten!! Shit, ja, jag har faktiskt haft dem, och idag sitter de som tält. Men som jag fått slita oxå. Inget kommer gratis och än är jag inte i mål - men snart!




Ja tammefan, idag ser jag oxå skillnaden. En klapp på axeln ska jag ha, faktiskt.

KOMMENTARER:

  • Anita säger:
    2014-01-14 | 18:30:18

    Mååååånga klappar på axeln!

  • Anita säger:
    2014-01-14 | 18:30:20

    Mååååånga klappar på axeln!

  • Anita säger:
    2014-01-14 | 18:30:22

    Mååååånga klappar på axeln!

  • Anja säger:
    2014-01-19 | 14:38:22
    Bloggadress: http://anjablixherrlander.blogg.se

    Jäklar vad snygg du är!! Underbart att du har kommit igång med bloggen igen, blev så glad när jag klickade in och såg att du faktiskt skrivit en massa :))))) PUSS!

Kommentera inlägget här: