asapettersson.blogg.se

Tankar&vardagsbetraktelser

kärlekskopp,

Kategori: Allmänt

Alltså hallå, muggcake är min nya lilla kärlek. Ikväll blev det en liten kaka med choklad/rockyroad med hallon och kokos. Har inte så mycket annat topping hemma, meeeen det blev så himla gott! Och mättande, heheh.





Idag hade jag i 1 äggvita, 1 dl havregryn, 3 tsk rawkako, 0,5 dl (mandel)mjölk 1 krm bakpulver och 0,5 skopa Onewhey Rockyroad från Fitnessguru. Blanda, micra och du har en kopp med kärlek att toppa med lite valfri topping - varför inte hallon&kokos för det är himla gott!

Äntligen har jag hittat ett sätt att göra slut på Rockyroadpulvret, det är lite för sött och sliskigt för min smak att dricka som shake. Men såhär - mmm!

Ikväll hoppas jag på att få sova, igår hade jag för det första så ont i nacken att oavsett hur jag låg så strålade det ut i arm, neröver ryggen, och upp i huvudet. Och när jag väl somnade så vaknade jag flera gånger under natten, vilket resulterade i riktig jävla huvudvärk imorse. Jag hoppas att magnesiumtabletterna jag köpte igår börjar värka snabbt så jag iallafall kan få börja sova om nätterna. Dessutom har jag införskaffat nytt liniment oxå. Omg, det bästa linimentet ja testat! Värmer som attan och har verkat flera timmar. Snälla hjälp mig bli bra nu!

Kommentera inlägget här: