asapettersson.blogg.se

Tankar&vardagsbetraktelser

träningen,

Kategori: Allmänt

Jag har funderingar på att ändra på min träning. Lägga in mera tyngre styrka och mindre kondition, mer längre promenader med Big. Det är bara det att jag tycker styrketräning är så himla tråkigt. Jag inbillar mig att det inte är kul bara för att jag inte hittar rätt vikter. Och för att jag inte riktigt vågar ta plats i gymmet bland "de stora grabbarna". Att jag känner mig vilsen och som en utomjording som alla kollar på. Därför brukar jag hålla mig ensam i gruppträningssalen när det inte är några pass där. Men det känns lixom inte bra det heller. Skulle kötta ur benen idag. Och även om benen egentligen orkar så fastnar jag ju i att jag inte får upp mer än 30 kilo på stången. La den mitt på huvudet idag, med just 30 kilo på. Kan säga att jag såg små fåglar snurra runt huvudet. Haha.

I helgen ska jag passa på att ta med mig hjärtat och ta hjälp av honom. Längtar efter att vara riktigt jävla slut i kroppen och ha sån jäkla träningsvärk i röven att ja inte kan gå, heheeee!



Kommentera inlägget här: